Блог
Чи потрібно наймати митного брокера?
21.10.2020

Чи потрібно наймати митного брокера?

Чи потрібно наймати митного брокера?

 

Лише у 2019 році загальна вартість українського імпорту та експорту становила близько 51 мільярда доларів у імпорті 2019 року. Частина цієї вартості походить від послуг, але товари становлять левову частку як імпорту, так і експорту.

Спільним для всього імпортованого чи експортованого вантажу є те, що він проходить митницю. Деякі підприємства вирішують самостійно обробляти все, що стосується митного процесу. Інші обирають використання митного брокера.

Брокери спеціалізуються на процесах та формах імпорту чи експорту товарів. Питання в тому, чи потрібно вам наймати одного.

Давайте розглянемо деякі сфери, які допоможуть прийняти це рішення.

Правові вимоги

 

Немає законодавчих вимог щодо використання імпортерами та експортерами митного брокера. Однак ви все одно повинні дотримуватись усіх відповідних законів, які продовжують розвиватися.

Уряд ліцензує митних брокерів. Брокери повинні скласти іспит, який охоплює все: від дотримання брокерів до зон зовнішньої торгівлі та ІС. Після цього успішні брокери мають на меті бути в курсі змін у регулюванні.

Відстеження цих змін - це більше роботи, ніж більшість власників бізнесу хочуть інвестувати. Це трохи схоже на виготовлення столярних виробів на замовлення. Ви можете навчитися робити це самостійно, але зазвичай практичніше найняти експерта.

Подання документів

 

Імпорт чи експорт може вимагати тонн паперів, залежно від того, що ви відправляєте та куди ви перевозите.

Окрім стандартних документів, таких як маніфест перевезення, вам також можуть знадобитися численні інші документи, такі як:

  • коносамент
  • сертифікат походження
  • ліцензія на імпорт чи експорт

На упаковці деяких продуктів, таких як продукти харчування, також повинно бути нанесено етикетку із вмістом усередині.

Брокери щодня обробляють ці документи та питання маркування. Використання брокера суттєво знижує ймовірність поганих документів або етикеток, що затримують вашу доставку.

Знижуйте витрати

 

Якщо все проходить ідеально, митний брокер може трохи компенсувати ваші витрати. Якщо ви зробите це самостійно, і все піде не так, ці витрати можуть стрімко зрости.

Якщо ви відправляєте швидкопсувні товари, затримки можуть пошкодити або знищити товар. Якщо ви виконуєте контракт, затримки можуть коштувати вам клієнту. З боку імпорту затримки сировини можуть зупинити виробництво або змусити купувати дорогі замінники.

Брокери - це як страховка від проблем, яких можна уникнути. Платячи їм, щоб переконатися, що все зроблено правильно, ви уникаєте дорогих проблем, які можуть потопити бізнес.

Брокери також пришвидшують процес, оскільки вони підключені до митних систем обміну даними.

Думки про розставання

 

З юридичної точки зору нікому не потрібно наймати митного брокера. Будь-хто може заповнювати документи та маркувати вантаж.

Тим не менш, є кілька вагомих причин, чому ви можете взяти його на роботу.

Вони є експертами в цьому процесі. Це означає, що ваш вантаж набагато рідше затримується через помилку в оформленні документів або відсутність форми.

Брокери, ймовірно, отримають ваш вантаж через митницю швидше, ніж ви самі. Вони також допоможуть вам зменшити витрати, пов'язані з уникнутими проблемами.


Якщо ви хочете збільшити вартість доставки з-за кордону, зв’яжіться з нами, щоб дізнатись, як ми можемо допомогти вам протягом усього процесу.

Митні брокери SiaBrok - це один із найстаріших митних агентств у Луцьку Волинської області в Україні. Створена в 2009 році, наша компанія - це сучасна компанія з вражаючим процвітанням. Підприємство вміло завойовує довіру та повагу замовника своїм професіоналізмом, прозорістю робочого процесу та почесною працею. Нам подобається працювати з нашими міжнародними партнерами і насолоджуватися тим, що ми робимо. Якщо ви вперше імпортер або експортер або велика корпорація, ми можемо задовольнити ваші потреби.